BEYAZ KUTU ÇEKİLİŞ SONUCU

10 Eylül 2011 Cumartesi


Merhaba arkadaşlar çekilişi gerçekleştirmem biraz uzun sürdü. Çünkü firmadan ismi belirlemesini istedim onlarda çok yoğunuz diyerek topu bana attılar. Yazışmalar nedeniyle ancak şimdi kazananı açıklıyorum.

Her zaman Random ile çekilişi yapardım. Bu sefer farklı bir sayfadan denedim. İlk defa yapıyorum buradan aynı zamanda videoya da çektim.

İzleyelim bakalım 70 TL değerinde ACCESSORİZE bir ürün hediye çekini kim kazanmış???





evet kazanan arkadaşımız:


DefneDemirTwins, 02 Eylül 2011 02:29

sartlari tamamladim.
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001616067619
Aynur Avcı
defnedemirtwins@gmail.com



YORUMU İLE DEFNEDEMİRTWİNS (AYNUR AVCI) TEBRİK EDİYORUM. FİRMAYA BİLGİLERİNİ İLETECEĞİM. CEVAP DOĞRULTUSUNDA KENDİSİ İLE İRTİBATA GEÇİLECEKTİR. KATILAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

0 yorum: